6 Şubat 2008 Çarşamba

Saruhan Hünel dizileri

http://www.resimler.tv/data/media/224/saruhan_hunel.jpg

Saruhan Hünel 32 yaşında anne tarafı arap olan bağdattan türkiyeye gelen saruhan hünelin baba tarafı ise selanikli. Sanat hayatına ilk olarak mankenlikle başlamıştır. Ailesinde sanata yatkınlık varmış. Kardeşi Aslı Hünel şarkıcı, babası türkiye dans şampiyonumuş. SARUHAN HÜNEL tam bir maçoymuş. Kardeşine hep karışır kısa giyme aman laf gelmesin diye üstüne titrermiş. Saruhan hünel oyunculuk dışında ticaret ile de uğraşıomuş etilerde oturuyomuş ve orda bi güzellik merkezi varmış. bu bilgiden pek emin değilim ama burnu estetiklimiş kardeşi Aslı Hünelin burnunu falan da o yapmış.....

Saruhan Hünel kaybolan yıllar dizi teklifini 1 yıldır düşünüyomuş. sonunda oynamaya karar vermiş ve dizi için 2 haftada 10 kilo vermiş

Dizi ve Filmleri
Kaybolan Yıllar (2006) Esmer
Melek (2003) Ferhat Güney
Milli Saraylarımız (2000)
Nilgün Suat (1999)
Aynalı Tahir (1998) Tilki Ekrem
Gündüzün Karanlığı (1992)
Unutabilsem (1998)

Anahtarlar : Saruhan Hünel filmleri, Saruhan Hünel dizileri, Saruhan Hünel hakkında, Saruhan Hünel röpörtaj, Saruhan Hünel biografi, Saruhan Hünel fotografları, Saruhan Hünel indir,saruhan hüne serçe ,serçe saruhan hünel,

6 yorum:

nil dedi ki...

saruhan hünele bayılıyorum türkiyede onun kadar ıyi bir oyuncu yok saruhan hüneeeeeeelllll seni çok sewiyorum

sahil dedi ki...

saruhan hüneli çok seviyorum hem yakışıklı hem karizmatik hem iyi bir oyuncu harika biri yani keşke bu yazdıklarımı okusaydı milyonda bir ama belki dimi hiç tanışamıycak olsakda onu çok sevdiğimi tanıyanlar söylesin olurmu ben cemile

sngl_h dedi ki...

SENİ ÇOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM ÇOK YAKIŞIKLISIN FİLMLERİN HARİKA HELE KAYBOLAN YILLAR MÜTHİŞTİ TEKRAR ÇIKSA YİNE HİÇ KAÇIRMAM

seren dedi ki...

esçok beğeniorum bayılıyorum saruhan hünele dizilerini kaçırmıyorum ama serçe neden kaldırıldı lütfen tekrar devam etsin....

merve dedi ki...

ya sennnn çok tatlısnnn çok yakısıklısnnn seni görmeyi çok istermmmmmmmmmmmmmmmm

gülay dedi ki...

saruhan hüneli cok seviyorum,cok yakisikli ve karizmatik biri ayrica dizileride süper.ama bir dizisi vardiki harikalar harikasi evet serce den bahsediyorum.neden kaldirdilar o diziyi sanki,bence süperdi.sanki simdiki oynayan diziler cokmu güzel,hicbiri bespara etmez.star tv yi protesto ediyorumserceyi kaldirdi diye,oysa ben hic kacirmazdim.insallah batar star tv.lütfen serce dizisini tekrar yayinlayin cok muhtesem di.serce dön geri ne olur,birakip gitme bizi sensiz olmuyor.süper bir ask hikayesiydi nasil kaldirirlar yayindan yaaaa.koyun gene lütfen en kisa zamanda.