6 Şubat 2008 Çarşamba

Saruhan Hünel




Saruhan Hünel 32 yaşında anne tarafı arap olan bağdattan türkiyeye gelen saruhan hünelin baba tarafı ise selanikli. Sanat hayatına ilk olarak mankenlikle başlamıştır. Ailesinde sanata yatkınlık varmış. Kardeşi Aslı Hünel şarkıcı, babası türkiye dans şampiyonumuş. SARUHAN HÜNEL tam bir maçoymuş. Kardeşine hep karışır kısa giyme aman laf gelmesin diye üstüne titrermiş. Saruhan hünel oyunculuk dışında ticaret ile de uğraşıomuş etilerde oturuyomuş ve orda bi güzellik merkezi varmış. bu bilgiden pek emin değilim ama burnu estetiklimiş kardeşi Aslı Hünelin burnunu falan da o yapmış.....

Saruhan Hünel kaybolan yıllar dizi teklifini 1 yıldır düşünüyomuş. sonunda oynamaya karar vermiş ve dizi için 2 haftada 10 kilo vermiş

Dizi ve Filmleri
Kaybolan Yıllar (2006) Esmer
Melek (2003) Ferhat Güney
Milli Saraylarımız (2000)
Nilgün Suat (1999)
Aynalı Tahir (1998) Tilki Ekrem
Gündüzün Karanlığı (1992)
Unutabilsem (1998)

Anahtarlar : Saruhan Hünel filmleri, Saruhan Hünel dizileri, Saruhan Hünel hakkında, Saruhan Hünel röpörtaj, Saruhan Hünel biografi, Saruhan Hünel fotografları, Saruhan Hünel indir,saruhan hüne serçe ,serçe saruhan hünel,

20 yorum:

Unknown dedi ki...

selam saruhan ben sana email yazmak istyiorum ama birtülü gönderilmiyrum yaziyor senin email adresin bu mu saruhan@saruhanhunel.com.tr dogrumu kim bana yardimci olabilir saygilrimla ebr

Adsız dedi ki...

merhabalar saruhan hüneli oynadığı bütün dizilerden çok kaybolan yıllarda daha çok tanımamız mümkün oldu aşkı doyasıya yaşattı bizlere teşekkür ederim kendisini izleyicilerden uzak tutmaması için rica ediyorum unutmayınki sanatçıları bizler ön plana geçiriyoruz lütfen msn varsa ulaşmak istiyorum bizler olmasak sanatçılar birer tabiri caizse hiçtir sözüm meclisten dışarı teşekkürler.

nurcan dedi ki...

Meraba;
Bazen insanoğlunun hayattan farklı beklentileri olur.
Benimde şuan da tek beklentim size tanışıp biraz konuşabilmek.
Bu isteğim sanırım çok uzun sürebilir
Ben başarılarınızın devamını dilerimm.

nurcan dedi ki...

Meraba;
Bazen insanoğlunun hayattan farklı beklentileri olur.
Benimde şuan da tek beklentim size tanışıp biraz konuşabilmek.
Bu isteğim sanırım çok uzun sürebilir
Ben başarılarınızın devamını dilerimm.

sevtap dedi ki...

öncelikle yazıma saruhanı ne kadar çok begendigimi onun her şeine hayran oldugumu tabi ki ben onun tipik bir hayranı degil çok uzn zaman dır bir seveni olarak konuşmak istiyorum çünkü her kez onu seviyorum diyorlar ama ne kadar inandırıcı tartışılır belki hayrandırlar ama benim kadar olamaz bence saruhan sen ne kadar muhteşem bir adamsın adam demişken ayrıca adam gibi adamsın bana göre bir kere bu işe mankenlikten gelmişsin ve bu kadar oyunculukta başarılısın öncelikle bundan dolayıseni kutlarım varoşlarda büyüdüm diyosun bana görede varoşlardan gelmenin hiç bir eksisi yok olamazda zaten çünkü bu insanın kendi yarattıgı ir şeydir bana göre öyle ve sen bunu çok layıkıyla yapmışsın seni tebrik ederim tam bir başarı hikayesi sen çok çalışkan bir insansın bence ayrıca bu adam yaraladı olaylarına katılmıyorum yani katılmak istemiyorum zaten senin böyle bir şey yapacagına inanmıyorum tamam dizilerinde eli silahlısın ama gerçekte böyle degilsin bence yoksa çoktan farkederdik yani inanmıyorum bu konulara bu konularında seni üzmesini açıkcası hiç istemiyorum magazincilerin durumu belli senin durumun belli o yüzden sorun yok ben seni çok seviyorum aşıgınım senin sen inanılmaz bir adamsın tam benim istedigim gibi yüreklisin hep böyle kal süpersin esmerim

sevtap dedi ki...

bu yazdıklarımız sana ulaşıyordur umarım bir tanem ya ben seni görmeyi istiyorum lütfen bunun esirgeme benden seninle oturup bişeyler yeyip konuşmak istiyorum lütfen yaaaaaaaa aşkım

sevtap dedi ki...

seni seven kalbim sana deli oluyor anlasana sana dayana mıyorum inan ki sesiz mutlu olamıyorum saruhan

sevtap dedi ki...

bin ömrüm daha olsa kollarında son bulsa eger sana kavuşmak varsa ölüm dügün gibidir bana sensizlikten çok korkuyorum inan kendimi bilmiyorum önce allah sonra sen benim için o bilir nasıl sevdim

sevtap dedi ki...

ben esmeri fındık ile ben esmeri fıstık ileben esmeri badem ile beslerim SARUHANIM AŞKIM ÖOLÜRÜM SENİN YOLUNA

sevtap dedi ki...

ya ben seni görmek istiyorum oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooofffffffffffffffffff

sevtap dedi ki...

anla beni ne olursun bari tl ver göreyim seni ya lütfen sen muhteşem bir şeysin en önemlisi benim için teksin ne olur göreyim seni sesini duyayım

sevtap dedi ki...

yeni röportajlar yapacak mısın uzun zamandan beridir yap mıyorsunda merak ettim

sevtap dedi ki...

ayrıca şu fikre katılmıyorum sanatçılar biz olmasakiş yapamazlar diyor arkadaş yorumunda bu çok saçma yani sanatçılar biz olmadan sanatçı olamıyorlar mı yanlış bir düşünce onlar zaten sen olsanda olmasanda işini yürütür çünkü o artık bir sanatçıdır ve o işte ustalaşmıştır bu olay sen veya benim izlememle olacak bir iş degildir

sevtap dedi ki...

bu yorum bana göre saçma arkadaşım böle bişey olamaz yani sen onu izleyince onun öylelikle mi para kazandıgını zannediyorsunsen olsan ne olmasan ne yani senin burda ifade etmek istedigin şey şarttır bana göre

aybenizli dedi ki...

merhaba sizi çok beyenek izliyordum melek dizisinden buyana ama son diziniz serçeden sonra size aşık oldum sizce doğu gibi birisi varmı?sevdiğine bukadar değer veren bence yok varsa bile benim karşıma öyle biri çıkmadı.neyse sizi çooooooooooook seviyorum.SERÇE DİZİSİ BİTMESİN BİR AN ÖNCE TEKRAR YAYINA GİRSİN LÜTFEN.

s-e dedi ki...

SARUHAN SENİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKK
SEVİYORUM HEMDE ÇOK SENİ GÖRMEYİ ÇOK İSTİYORUM SERÇE VARKEN DOYADOYA GÖRÜYODUM ŞİMDİ
Bİ DİZİ OLSADA SENİ DOYADOYA GÖRSEM CANIM YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:):):):):):):):):)

Ebru dedi ki...

saruhan dan nefret ediyorum
çok çirkin bi herif
bokuma benziyo
ayrıca saruhanı sevenlerde aptaldır
saruhan sevenlere yuh yuh yuhlar olsun

Ebru dedi ki...

saruhan hünel
şerefsiz bir pkk cıdır
saruhan kürttür piçtir

yabangülü dedi ki...

türkiyede jön yok diyen hülya avşara tokat gibi bir cevapsın tebrik ediyorum başarılarının devamını diliyorum.seninle tanışmayı çok isterdim çünkü sana hayranım.eşimin tüm kıskançlığına inat.benim bir oğlum var anne olmak dünyanın en muhteşem duygusu umarım birgün seninde olur çünkü böyle yakışıklının soyu tükenmemeli dimi hoşçakalın

ARZU CINKILIC dedi ki...

fenerbahce.arzu@hotmail.fr

saruhan - arzu